عرض مشاركة واحدة
  #76  
قديم 25-05-2006, 09:29 PM
الياس زاديكه الياس زاديكه غير متواجد حالياً
Super Moderator
 
تاريخ التسجيل: Jul 2005
المشاركات: 14,102
افتراضي

آه ياسلملم أتعيش يا?دع ال?دعان ... ماني شايف غيرك بهل مكان
مهما تباعدنـا يرجعنا ودنا
مهما تزاعلنا شوقنا يردنا
خلونا لو سمحتـوا لوحدنا
خلونا مانبي ولا أحد عندنا
لحد يوقف معانا و لا ضدنا
أكيد بنلقى حل في صدنا
خلونا واحنا نصفّـي قلوبنا
خلونا واحنا نشكي همومنا
رد مع اقتباس