عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 03-07-2007, 09:59 PM
الصورة الرمزية fouadzadieke
fouadzadieke fouadzadieke غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Jun 2005
المشاركات: 49,187
افتراضي

حكاية و ما فيها حينزل عاليها و يعلى واطيها مش عايزة كلام

بدولنا اتحولنا و نلنا أجلنا و بعنا أملنا علينا السّلام

تسيّس تليّس و ده مش كويّس أقولك تمام

حتسكت و تنكت حظوظك وتشكت حتتعب أوام

عروبة خروبة تحاول هروبة شعوبا نيام

و لو قلت كلمة حتفرم كلحمة تدوّب كشحمة و عيشك حرام!
__________________
fouad.hanna@online.de

رد مع اقتباس