![]() |
Arabic keyboard |
|
#1
|
||||
|
||||
|
بيستعبط يعني
مصنع للأ لبان فاز بجائزة المصنع المثالي جات صحفيه تسوي لقاء معا واحد من ملاّك الابقار قالت له انت بتأكل البقر ايه؟ قال اي فيهم البيضا ولا الحمرا؟؟ قالت البيضا !! قال البيضا باكلها برسيم قالت والحمرا !! قال و الحمرا برضو برسيم قالت طيب بتسكنهم فين؟ قال اي فيهم البيضا ولا الحمرا؟؟ قالت البيضا !! قال البيضا بسكنها في الحوش الي هناك قالت والحمرا !! قال و الحمرا برضو بسكنها في الحوش نفسه قالت طيب لما بتفسحهم بتعملهم ايه ؟ قال اي فيهم البيضا ولا الحمرا؟؟ قالت البيضااااااااااااا !! قال البيضا بلف بيها حول الترعه لفتين قالت والحمرا !! قال و الحمرا برضو بلف بيها حول الترعه لفتين قالت انتا ليه كل مره اسئلك بتقولي انهو فيهم انهو فيهم وفي الاخر بتعاملهم زي بعض؟ قال اصلو البقره البيضا بتعتي قالت والحمرا؟؟ قال والحمرا برضو بتعتي!!!!!!!!!
__________________
بشيم آبو و آبرو روحو حايو قاديشو حا دالوهو شاريرو آمين im Namen des Vaters und des Sohnes und des Heiligengeistes amen بسم الآب والأبن والروح القدس إله واحد آمين
|
![]() |
| مواقع النشر (المفضلة) |
|
|